Tävling imorgon.

Japp som rubriken lyder så blir det tävling imorgon. Jag är fortfarande förkyld men jag känner att jag klarar av det och jag tror att jag kommer vara lite bättre imorgon. Eftersom att det redan är framsteg nu.

Åkte till stallet och rensade lite. Plockade ihop mitt Glen Gordon träns idag också. Köpte ett Glen Gordon pannband av en kompis i stallet som inte ville ha det. Like that...





Sen vart det rida dressyr program. Ska rida debutant 1997 programmet i morgon. Det jag inte fattar är, om man lixom uppdaterar dressyr program. Varför kan man inte följa dom för? Urhs blir så arg. Tänk vad änkelt det hade vart om alla hade samma dressyr program på fälttävlans tävlingarna ?!


Basse var super fin iaf. Trampade på riktigt bra och fick igenom han ordentligt. Fick tips om att jag ska rida han lite lägre och rundare på tävling. Då blir han både mycket lydigare och han är mycket fin. Så imorgon ska vi få se hur han sköter dressyren. Får se om det blir några framsteg på straffen.. Sen blir det även hoppning imorgon och terräng på Söndag :) Skönt att jag startar först imorgon på dressyren och inte förens 13.00 tiden!



Nej nu ska jag packa och fixa imonför imorgon. Duscha och ta några super häx piller:) Sen blir det till att kura ner sig i sängen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0